Vad skriver jag om?

 Vad jag skriver om!
Det kanske inte riktigt har blivigt klart för alla men jag skriver inte om sånt mode som vouqe!
Jag skriver om saker som jag tycker e fina och vill tipsa andra om! Och framför allt skriver jag om saker som inte kostar en förmögenhet!

Vad är mode?
Jag vet inte om inte alla har förståt det men jag skriver om modet för 15 åringar och NERÅT!
Bara för att vouqe har en visning med en jätte ful ballong klänning i New York, och för att de sejer att det är mode nu..
Bara därför går ju inte 13-15 åringar i sverige och har på sig ballong klänningar!

Jag skriver om det jag vill tipsa andra om och om du inte tycker om det jag skriver läs inte men ni som tycker om det: Jag blir glad för kommentarer!


Kommentarer
Postat av: nina

Det är verkligen sant. smart där! :D

2010-04-15 @ 19:22:00
URL: http://ninschen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0