Velour <3

Jag bara älskar velour! (även kända som mysdresser!)
Men de brukar vanligtvis vara väldigt dyra men nu har jag faktiskt fyndat!
Fina mys dresser till ett hyggligt pris! :D
     
GUL                                   ORANGE                             MÖRKBLÅ

     SVART                           MELLANBRUN                          GRÖN-BLÅ

   
LJUSBRUN                           GRÅ                                VINRÖD
   
  TURKOS                                         VIT                                  GUL     
   
MÖRKROSA                    LJUSROSA                      LILA
Kan hittas på WWW.MISSBELLA.SE


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du en modeblogg när du inte kan ett skit om mode? Jag menar man märker ju det, ditt sätt att skriva är oprofessionellt och mjukisdressar och superfula skor under 200:- ? Det är inte mode, gumman. Gå in på vogue.com och lär dig lite om mode. Bara ett tips så att inte folk tror att detta är mode!

2010-04-13 @ 21:41:18
Postat av: Linn

Mjukisdresser är jättemysiga. Jag ser att du precis börjat blogga och om du behöver något tips så är det bara att maila mig! (mailen finns på min blogg)

2010-04-14 @ 19:36:23
URL: http://pimpimlinn.blogg.se/
Postat av: jenny

mysiga

2010-04-14 @ 20:44:52
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0